Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Khamis, Januari 07, 2010

7 Januari

Alhamdulillah, 7 Januari menjelma lagi. Alhamdulillah 7 Januari menjadikan aku semakin dewasa. Alhamdulillah, 7 Januari ini diberikan lagi oleh Allah untuk aku kecapi. Alhamdulillah, Allah menjadikan 7 Januari (takwin Hijrah, aku dilahirkan pada 16 Rabiul Awal 1405 Hijrah, Isnin) ini sebagai pemulaan usiaku yang ke 25. Namun dengan usia yang semakin mengjenguk ke hadapan, aku masih lagi terkapai-kapai mencari dan mengisi ruang hidup ini dengan sempurna.

Dalam usia yang sebegini masih banyak lagi perkara yang belum selesai dalam hidup aku. Aku hanya mampu berdoa agar Allah terus memberi rahmat kepada ku. Aku juga masih berharap dan berdoa agar impian aku tercapai. Secara jelas dan kasarnya aku boleh katakan bahawa sebahagian besar impian aku belum tercapai. Insya-Allah, mudah-mudahan aku beroleh kemenangan yang aku cari.

Ya Allah, permudahkan urusan aku di dunia ini, lebih-lebih lagi urusan akhirat.. Amin....

Sahabat
Penghujung 2009 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan sesuatu yang rasional yang akan mengatasi emosional..