Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Khamis, Disember 30, 2010

Surat untuk si dia

****BUN ******** BIN ****
LOT **5, SECTION **,
TAMAN I****, JALAN PADANG *****K,
1****, KOTA *****,
KELANTAN.

PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL (PTPTN)
LOT G2, TINGKAT BAWAH, WISMA CHASE PERDANA,
OFF JALAN SEMANTAN,
DAMANSARA HEIGHTS,
50490, KUALA LUMPUR,
U.P: Bahagian Penguatkuasaan Dan Kutipan Balik (BPKB)       26 DISEMBER 2010.

Tuan,
Penangguhan bayaran PTPTN

Merujuk perkara di atas saya memohon penangguhan bayaran PTPTN. Saya seperti penama di atas (No. K/P: 850107-**-****) peminjam PTPTN (No. Surat Tawaran: 005*****; No. Pin: 7*****), belum menjelaskan sebarang pinjaman yang telah diberikan.

2.       Saya menerima pinjaman PTPTN untuk mengikuti pengajian peringkat &&&&&& ******* **** ****** ******** dalam bidang ***** ****** (*******) di Universiti ******** ***** (***), tahun **** - **** (No. Pelajar: H* ****-****).

3.       Untuk pengetahuan pihak tuan, saya &&& &&& &&& &&& &&& &&&-&&& &&&r. &&& &&& &&& &&&. Oleh itu &&& &&& &&& &&& &&&.

4.       Oleh itu, besarlah harapan saya agar pihak tuan menimbang untuk menangguhkan kutipan bayaran PTPTN terhadap saya. Saya berjanji bahawa saya akan membuat pembayaran seperti yang telah disyaratkan.

Segala jasa baik pihak tuan amat dihargai.

Yang Benar,

__________________
(****BUN ******** BIN ****)
850107-**-****
No.Tel: 014-871****
Email: jogho_rambo@yahoo.com
_________________________________________________
Begitulah suratku untuk "si dia". Sepucuk surat rasmi dan bersetem RM0.60 telah dikirim pada 29 Dis.'10. Ehm..agak-agaknya bagaimanalah reaksi "si dia" tu setelah menerima kiriman aku itu? Tapi, ada jaminan ke suratku itu akan sampai kepada penerimanya? Ehmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan sesuatu yang rasional yang akan mengatasi emosional..