Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Selasa, April 20, 2010

Kelantan tekad kekal rentak ketika benam juara Piala FA

SELEPAS ghairah membenam juara Piala FA musim ini, Negeri Sembilan di gelanggang lawan itu, Kelantan berazam mengekalkan rentak kemenangan dan persembahan konsisten bagi mengutip tiga mata penuh ke atas Kuala Lumpur di Stadium Sultan Mohd Ke-IV, Kota Bharu, malam ini. 

Keazaman tinggi itu dilaungkan ketua pasukan Kelantan, Indra Putra Mahayuddin, yang mahu memastikan pemburuan tiga mata di gelanggang sendiri tidak tercicir.

Sambil mengajak rakan sepasukan tidak alpa dengan kedudukan Kuala Lumpur yang dibarisi pemain berkaliber harus diberi perhatian demi mengelakkan The Red Warriors tidak berputih mata.

“Kita tidak harus pandang mudah keupayaan Kuala Lumpur sebaliknya meneruskan rentak cemerlang secara konsisten dalam pertemuan kedua-dua pasukan di gelanggang sendiri esok (malam ini).

“Saya yakin kejayaan membenam Negeri Sembilan yang baru dinobatkan selaku juara Piala FA musim ini menyuntik angin baru kepada kami untuk terus konsisten dalam kempen Liga Super, apatah lagi melayan kunjungan Kuala Lumpur di tempat sendiri,” katanya di Kota Bharu, semalam.

Berita Harian 20 April 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan sesuatu yang rasional yang akan mengatasi emosional..