Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Rabu, November 24, 2010

CELCOM tipu aku?

Kali ini tiada apa yang penting sangat, cuma satu cerita mengenai CELCOM.

Isnin, 22 Nov. '10: Pada pukul 0951, aku terima satu sms diterima dari CELCOM: 
Bonus Setia: T.Kasih atas kesetiaan anda. Raikan setiap 6 bulan bersama Celcom blue. Dptkan Kredit PERCUMA dgn tmbh nilai min RM10 pd 22/11/10 atau keesokan hari.
Selasa, 23 Nov. '10: Aku tambah nilai top up sebanyak RM10.00. Dan dengan "sukacitanya" aku terima satu sms dari CELCOM:
Bal RM11.16 valid 30/11/2010 wait for your Reload & WOW! Bonus after reload min RM20 this week.
Apa mesej sebenarnya yang cuba ditonjolkan oleh CELCOM? Mungkin inilah yang dikatakan "tertakluk kepada terma dan syarat"..

Tapi akupun taklah kemaruk sangat nak bonus tu. Tapi kalau dapat ok juga. Hahaha.. Dua tiga tahun lalu pula aku terima bonus tak rasmi dari CELCOM; dua tiga kali CELCOM tambah nilai kredit tanpa aku sedari. Dan CELCOM sms mengatakan "ada kesilapan teknikal" yang membolehkan aku dapat kredit percuma. Dan tak pula kredit aku ditarik selepas itu. Hahaha.. Apa-apapun terima kasih CELCOM.

Jadi dalam hal "bonus setia" tu taklah aku rasa CELCOM menipu, cuma ini "tertakluk kepada terma dan syarat". (Ehm..macam nak promote CELCOM pula)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan sesuatu yang rasional yang akan mengatasi emosional..