Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Isnin, Ogos 27, 2012

Ibu kembali ke wad

Sabtu, 7 Syawal 1433H / 25 Ogos 2012M: Sesuatu yang tidak dijangkakan apabila ibu kembali ke wad. Ibu muntah-muntah dan pening.

Ramadhan tahun ini ibu kembali berpuasa. Tapi puasa orang tak sihat dengan orang sihat jauh bezanya. Dalam puasapun ibu demam-demam. Syawal yang menjelma terubat sakit ibu apabila kami 13 beradik dapat bersama. Anak menantu sama-sama membantu mempersiapkan Syawal yang bakal disambut.

7 Syawal Ibu mengalami demam yang agak ketara. Tengah hari itu ibu dibawa ke HRPZ II untuk menerima rawatan. Ibu bermalam di dalam wad kecemasan semalaman. Petang Ahad ibu dibenarkan pulang.

Dalam pemerhatian pihak hospital, kesihatan ibu makin membimbangkan. Berkemungkinan besar buah pinggangnya akan rosak. Ini kesan daripada ubat-ubat diabetis yang diambilnya ketika ini.

Amat membimbangkan. Seperti kata orang, "penyakit tiga beradik" akan berdampingan dengan ibu. Kaki ibu yang terpijak paku beberapa ketika dulu menampakan perubahan tapi tidak sembuh sepenuhnya. Tapi allhamdulillah, ibu boleh berjalan.

27 Ogos: Ibu makin sihat. Semoga terus sihat.

AI MAN - Anak Soleh
............................................
Catatan lalu:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan sesuatu yang rasional yang akan mengatasi emosional..