Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Ahad, Jun 05, 2011

Alhamdulillah. Dapat tiket bola percuma. Tapi..

Alhamdulillah. Sempena Final FA CUP 2011, pada 11 Jun ini, aku akan diberikan tiket percuma oleh seorang wartawan sukan, merangkap blogger sukan, suarasukan1mas.blogspot.com. Suara Sukan (SS) membuat kejutan sebagai menghargai pembaca-pembaca blog beliau. Pembaca bertuah yang selalu memberi ulasan pada entri beliau diberi hadiah istimewa tiket perlawanan akhir.

Hadiah ini cukup istimewa bagi aku. Tapi sayang aku tak dapat menerimanya. Pada mulanya aku ni calon yang entah ke berapa. Oleh sebab ada seorang pembaca bertuah tak dapat menerima hadiah itu (kerana berada di luar negara), aku pula tersenarai. Dan aku pun macam salah seorang pembaca tu tak dapat menerima hadiah istimewa itu. Bezanya antara kami, pembaca tu di luar negara, aku di dalam negara.

Entri SS yang bertajuk "Pembaca Bertuah Menangi Tiket Final Piala FA" sebagai menghargai pembaca blog beliau.

"IBUN_JOGHO, ada tiket kamu".. itu antara salah satu komen yang ditinggalkan oleh penulis blog SS. Kemudian aku susuli dengan mesej berikut pada sudut ulasan beliau:

"Salam ya sahabat. Trima ksh byk. Tp maaf, kita x dpt brsama. Skrg ni xleh tinggal Kelate. Bonda x sihat; awl thn ni bonda kena operate kaki, kncing manis. Skrg msh blm blh bjalan. Kat rmh xde org. Susah bonda nk begerak k klinik / hspital. Ayah xleh bawa keta. So kwe kena ada kat rmh slalu. Kalu stakat nk tgk bola kat SSM VI, KB & tgk Astro Arena 801 kat kedai dgn member2 blh la. Tp nk kluar Kelate blm blh lg. Apa2 pun terima kasih BANYAK & MINTA MAAF BANYAK2. Bkn x mhargai tp ada kekangan lain. Sorry..".

Sekali lagi aku ucapkan terima kasih di atas pemberian itu, dan mohon maaf kerana tak dapat menerima hadiah tersebut.

*Aku gunakan nama ibun_jogho bagi blog MyView ini.