Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Selamat datang ke laman blog kawe (saya). Apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan sesiapa mahupun mana-mana pihak. Ia hanya pandangan peribadi. Laman ini juga menggunakan / dilampirkan keratan, rencana, dan sumber daripada akhbar-akhbar tempatan. Terima kasih kerani sudi bertandang ke laman MyView @ ramboview.blogspot.com

Khamis, Ogos 12, 2010

Harapan Ramadhan kali ini

Untuk sekian kalinya Ramadhan menjengah lagi tahun ini. Ramadhan 1431 Hijriah sekali lagi didatangkan oleh Allah SWT untuk ummat Nabi Muhammad. Hah! Aku juga masih diberi nafas oleh Allah untuk mengecapi Ramadhan al-mubarak ini. Semoga Ramadhan kali ini aku menjanjikan sesuatu yang berharga buat aku. Dalam tempoh dua tahun ini aku masih lagi tercari-cari kesempurnaan hidup seperti orang lain. Namun kuasa Allah adalah penentu segalanya. Mudah-mudahan Ramadhan ini menjadi bulan rahmat buat aku untuk menghadapi hidup yang akan mendatang. Aku percaya setiap insan di dunia ini ada jalan ceritanya tersendiri. Aku akan cuba mengambil keberkatan Ramadhan untuk terus menikmati hidup yang lebih sempurna...Dan buat sahabat ku semua aku juga mengharapkan mereka juga diberi nikmat dan kesempurnaan yang dihajati.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Katakan sesuatu yang rasional yang akan mengatasi emosional..